hemma efter en lång dag

Började nio idag, dagen var väl sådär, det svåraste med nya
klasskompisar och ny skola är väl i maten. Då har man inget
och prata om eftersom man inte känner varandra och stirrar
typ på en vägg eller ut.. så ja lite jobbigt men jag kämpar på!
Efter skolan åkte jag hem hämtade lite grejjer sen
åkte jag till orminge för att möta karro. Sen åkte vi till
T.I.D.A för jag skulle börja på tiodans.. men de hade ingen
grupp i tiodans nybörjare.. så imorn ska jag in igen, trist.
ska iaf kolla på två grupper så kanske jag får prova och
kanske jag får börja i den gruppen sedan, hoppas verkligen det.
Nu gör iaf mammi mat till mig och henne, är skit hungirg, gaaah!



me and karro on the bus. ♥

Kommentarer

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0