Hey

Godmorgon god lunch!


Vi kom inte hem så jättesent igår faktiskt. Runt halv elva typ. Middagen var god och det var en tjej som var åtta år där. I början tyckte jag hon var lite jobbig för hon följde typ efter mig. Men sen så pysslade vi i hennes bok. Och jag gjorde övergångar. Stod på händer också. Kvällen blev trots allt kul till slut! Blev ju ingen träning igår för mådde inte bra på morgonen, mådde lite illa men så sov jag några timmar till. Sen vaknade jag och mådde mycket bättre. Kan ju bero på att jag haft sömnbrist veckan som varit. Har bara sov runt 6-7 timmar varje natt. Men så det var skönt. Och runt två stack vi till Hemmesta och åkte längdskidor, För första gången!! Jag tycker faktiskt det var superkul! Måste åka nästa helg igen! Fast har inte träningsverk för tog typ inte i något med stavarna! Men nästa gång ska jag jobba mer för då vet jag ju hur man gör. Idag ska jag nog bara vara hemma och kanske fixa lite i mitt rum för det är ganska stökigt. Jag lovar er bilder i nästa blogginlägg! Det är ganska många bilder så får bli en bildbomb! Men nu så ska jag surfa vidare lite.

 



Puss/L


Kommentarer

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0