Rubriker suger!

När jag vaknade upp idag mådde jag inte så himla bra. Så hoppade över baletten. Satt det blir låg uppdatering idag. Vi ska typ på middag ikv. men får se om jag orkar.. hade iaf jättekul hos mommo och moffa busade med Deus för Vinc knappade in tidigt. Men på morgonen fick jag gosa med båda underbara killarna! ♥ De (moster me familj) åker hem på Söndag. Tråkigt. :(  Men jag kmr nog åka ner och hälsa på en helg eller nåt. :) Har ingen ork att ladda upp bilderna nu. Så ni får de väl senare på dagen eller imorn. Jag är tyvärr inte nere i höger än. Men snart hoppas jag!! Men nu blev det här inlägget längre än vad jag tänkte mig. Får se när jag uppdaterar. Hej svejjs så länge. ;)

 Jag som en alien -.-


Kommentarer

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0