Sent igen fast har ju sovmorgon imorn

Hello cats!


Har kollat på en konstig film nu på sexan. Fast den slutar 23:00 så kollar inte klart. Jag har ätit säkert fem halstabletter (eller mer) idag, en isglass och två koppar te - ska även ta kvällsro nu (ett spec. te). Många var tydligen sjuka idag. Känns som alla är sjuka när jag är sjuk. Aja imorn blir det iaf skola! Min hals mår bättre för jag har ju verkligen botat min halsont! Vilat,sovit har jag gjort. Nä nu måste jag sova. Visst det är sovmorgon men sömn vill man väl ha? Så godnatt med er alla som är vakna nu. Ses imorn.
                             Så jävla fin bild. ♥

Puss/L


Kommentarer
Postat av: zafie

Jätte fin bild<3

2011-01-28 @ 08:52:00
URL: http://zafie.blogg.se/

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0