Strechat

Har nyss strechat och.. SHIT vad nöjd jag blev!!! Asso jag var ju nere i vänster spagat som jag varit länge sen och några fingrar eller mindre till höger spagat!!!! :D Och några nävar till split. Men asso vilken jädra förändring!! Är så stolt över mig själv nu!! Imorn eller fredag kanske jag är nere i höger!! <3333 Får hoppas. ;)
Men nu ska jag leta efter en plastlåda och förbereda det sista inför imorn sen är jag klar att sova. Ska ju upp tidigt imorn så måste få lite sömn ju! Och imorn ska jag ju till armémuseet sen efter skolan så ska jag till mormor och morfar. (Mitt smeknamn är mommo och moffa så kommer säga det nu hädanefter) Min moster och mina kusiner är nämligen här uppe och hälsar på för att de bor i småland. Så ska träffa de. :)
Men nu måste jag verkligen skynda mig! Godnatt! ♥

Kommentarer

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0