BLOGGAR

Haha ja det är vad jag gör just nu. Typ ingen läser min blogg. Men det är ändå  kul att blogga och jag gör det som en hobby. Det är ju kul om några läser iaf. :) Aja imorn är det UPPDANSNING!!!! Omg! Hoppas det gå bra för mig!
Lite om min dag:

Franska

Matte

Engelska

Inställd musik så lunch ist.

Jag kom tio-femton min. sent till franskan, skit. Matten var väl okejj.

Vår lärare kom försent till engelskan.. annars okej?

Skönt att musiken var inställd!!

Lärde mig två nya lekar idag! "Bunny bunny" och "djur". Haha ni fattar inget men kan inte förklara?

Ska äta mat snart sen plugga! See ya later alligator!




Puss/L



 


Kommentarer
Postat av: linnea

haft en bra dag? :)

2011-03-28 @ 20:57:11
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: följer dig via bloglovin så :p läser när du upptaderar , men kommenterar inte jämt.

jora det är väl bra , ont i huvudet som tusan bara :/

2011-03-28 @ 21:05:29
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0