Centerstage eller Stagecenter

Filmen hette något av de alternativen. Skitbra. Hade det riktigt trevligt och det var lagom. :)
Kom dit vid tolv och pappa hämtade mig typ fem i tre. Vi stack till forum så jag hann träffa min godmor innan hon åker tillbaka till London! Hon bor där nämligen. Jag och mamma funderar på att sticka dit i sommar! Men vi får se vad det blir av med den saken! ;) Imorgon är det skola! Har akro då. -.-  Visst det är kul men det är jäkligt jobbigt och vi har först balett sen tå sen akrobatik!! Kommer sluta halv 6 imorgon då. Är typ hemma sju. Orkar verkligen inte!! Men vad gör man? Nu har typ en gäst kommit? Aja ska gå ner och kolla vem det är. Hörs sen!

  






Puss/L


Kommentarer
Postat av: Elin♥

Tack, det tycker jag med!:)

2011-03-13 @ 17:34:21
URL: http://muffinsbyxorna.blogg.se/

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0