KEEP SMILING





Nya toppen är från kapphal och
det står keep smiling på den, gulligt va? :)




Min dag idag var bra. Jag kom i tid till språket "En poäng till mig yey!" och det har jag inte gjort på typ jättelänge.
 Vi typ tränade på frukt och sådär, har det i läxa till Torsdag. Men satt och snackade med Rasmus och Elin hela lektionen typ för de hade båda varit utomlands på sportlovet så de hade lite att berätta. Men vi hängde iaf med.
Men har inte tid att blogga så mycket ikväll. Kommer vara upptagen med plugg ikväll så blir inte så mycket uppdatering. Skypar just nu med karro men jag måste nog avsluta nu. Snart blir det middag också. Fiskpinnar med mos. Äter rätt mycket av det och det är bra för min mage. :)

Puss/L





Kommentarer
Postat av: linnea

den va fin :)

2011-03-07 @ 20:13:18
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0