Nu börjar jag igen!

Ja nu är den jobbigaste biten av huset över. Nu kommer jag skriva då och då men jag menar jag har inte lika stressigt. Så nu börjar jag blogga som vanligt igen! Jag väntar så in i bomben på blogg.se's nya app som ska komma ut snart. För då (tror jag) kommer jag kunna blogga enklare från iphonen och kanske med bilder också. :)

Men nu till min dag. Kom försent till franskan (vi hade förhör) p.g.a att min buss typ stannade och hjälpte en annan sen var det köer in till slussen. Störande. Men jag hann iaf göra förhöret! Skyndade mig som attan efter att jag klivit ur tunnelbanan. Hehe. Sen hade vi engelska sen spelade jag och två andra plump/plumpa! Ni vet det kortspelet jag sa förut att jag hade spelat med mamma? Men det var det spelet iaf och det var skitkul! Tyckte jag iaf haha! Men sedan kom en klass (vi heter 6da och de 5da) som ska börja på vår skola nästa år. Jag ska göra detta kortfattat asso det är en skola som alla balettelever gick i förut förutom gymnasiet. Ja min skola går enda upp till gymnasiet. Och då klassen under oss har varit våra fadderbarn och de ska börja på den skolan vi går i nu (lite krångligt) så vi visade de runt lite. I maj någon gång kommer de och äter lunch med oss och kanske tittar på baletten också.  Men de gick och så hade vi balett och typ ja allt vanligt. Jag och mime fick ett skrattanfall efter baletten som gick över efter moderna, haha!! Ja det var vad som hände idag. Vad har ni haft för er? ;)



En bild på vad jag åt igår till middag. Det var så gott så var tvungen att ta en bild på det. =P

Puss/L


Kommentarer

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0