Panik!

Ja jag har seriöst panik. Idag efter skolan gick jag hem till Mime. Vi åt mellanmål och sen gick vi ut på gården och tog bilder. Jag lämnade min väska hos Mime så gick vi ut på stan. Sen när jag sitter på busse på väg hem kommer jag på att jag glömt min väska hos Mime! Så nu har jag ingen väska imorn på morgonen!!! Panik!!!

Men aja får väl ta nån liten väska imorn och komma hem med två stycken. Jätte bra jobbat Linn!

Blir så trött på mig själv men vi letade efter en affär men hittade inte den. Vi ska in imorn igen och då har jag mer tid på mig också. (: Har värsta långa tiden på mig nu att sitta vid datan och bara slappa.
Var er dag bättre än min? ♥



Puss/L


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv:Hehe

=)

2011-03-15 @ 19:05:17
URL: http://annazz.webblogg.se/

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0