Shoppat med moster idag

Moshi moshi!


Vaknade runt tio idag. Deus har feber den plutten så han och Daniel ska till doktorn. De åkte för en 20 minuter sen. Vinc och moster hostar för fullt. Men idag runt två lyckades jag och moster komma iväg på en runda i stan.
Köpte en t-shirt och en tröja. Fick en topp som man har ovanför ett linne som en försenad alla hjärtans dag present av moster. :)  Till middag idag blev det kalops med ris. Gött det sen har jag köpt en godispåse som jag går och nallar på. Ska visa sakerna jag köpte när jag kommer hem. Då blir det en hel drös av bilder. Nu kom de hem. Ska gå och höra hur Deus mår. Blir som sagt seg uppdatering när jag är här nere. Men försöker gå in på kvällen. ;)
Hur har er dag varit? ♥
Vill haaaaaaaaa!!!
Puss/L

Kommentarer

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0