Inga läsare?

Haha nej jag har typ inte det. :P Idag var det sjukt varmt i balettsalen jag höll på att svimma! Snart blir det middag och sen städning av rummet. Fast får hjälp av mamma hihi. :) Har gjort lite skolarbete och mer ska det bli! Jätteroligt jag vet.. ;) Imorgon kommer moster Malin upp från jönkan! Ska bli så kul! Hon och mamma och min andra moster ska nämligen på spa på fredag. På lördag är slutprovet, nervööös... haha nja kanske lite men kommer nog bli det precis innan provet. ;) Aja jag babblar på som en babblare nu så ska sluta.. men.. vi hörs!! ;D



Här sitter alla med sina goda glassar och svalkar sig


Kommentarer
Postat av: linnea

jag läser den :)

2011-05-11 @ 20:18:18
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0