as before

Jag har beslutat att, håll i er nu, börja dansa BALETT igen! :D
Jag kom inte in på provet till sjuan på min förra skola men jag
har saknat balett hela tiden, så japp balett blir det! (:
Ska in till stan imorn, tors och fre för att se vilken nivå
jag ska börja i. Ska bli så kuuuuul! Men rostig är jag, ehe..
Aja, har dansat lite balett här hemma och stretchat, ovig var namnet.


As before I did my bun, I had my ballet clothes alla the time.
I danced so much that I didn't had time to do something ells. I miss that.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vart ska du börja dansa? :)

2011-11-23 @ 21:15:08
URL: http://elinr.blogg.se/
Postat av: Chari

Älskar ballet! Så vackert! <3

2011-11-23 @ 21:27:35

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0