Icke kul.

Vi ska ju flytta om typ två veckor och då måste man ju flytta nätverket.
Pappa sa att de skulle börja flytta det den dagen VI började flytta till
nya huset men de började idag. :'c Datan är det jag kommer hem till.. alltid..
så det kommer vara jättetråkigt för mig.. men pappa försöker fixa så att
vi får tillbaka det och att de börjar flytta när pappa sa de. Så kommer inte
kunna blogga varje dag, bara från mobilen ibland och min skoldator. Så
att ni är förberedda liksom. Sorrrrrry for this. Hälsar även till chari, du är bäst!♥



vet att jag hade den här bilden igår men jaja.

Kommentarer
Postat av: chari

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, ÄLSKAR DIG LUCCA!!!!!!!! <3333333 :-( :-( :'( D':

2011-11-04 @ 18:45:51
Postat av: Lina

okej, är med min kusin! :)

2011-11-04 @ 20:15:08
URL: http://linasliiiv.blogg.se/

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0