PUST

Fyfaaaaaaaaaan vad det är kallt ute nu! Usch! Slutade två idag och kom hem nu..
Så här har ni min fantastiska hemska hemresa. Jag tog bussen från skolan till
forum. Sen gick jag ner och väntade fem min. på 474, den var sen. Så funkade inte
displayen så jag fick gå fram och fråga när det var min station. Busschauffören var en
snäll kvinna så hon sa till när det var dags att kliva av. Men när jag satte mig i busskuren
så kollade jag på den här "buss-tabell-displayen" och då stod det inte att min buss
skulle komma inom de närmsta 30 minuterna. Så jag fick traska till konsum. Så
satte jag mig på en bänk och höll på med mobilen (tur att man har den^^). Sen
typ tio minuter innan bussen hem till mig skulle gå så gick jag till buss-stationen.
Den var OCKSÅ fem min. sen. Så tog det väl fem minuter hem. Så ska jag låsa upp
och vårt lås är sååååååå dumt så man måste lirka upp det. Så det tog väl ytterligare
två minuter. Det är underbart här ute, men icke roligt att bussarna går så sällan..
Nåja, nu är jag hemma iaf!! :) Orkade ni läsa allt? xP


Kommentarer

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0