nu är jag hemma :)

Jamen äntligen! Det har varit underbart att få umgås med moster och kusinerna, men
också skönt att få komma hem. :) Mormor blev jätteglad för presenterna hon fick
och det blev moster också! Idag var det den typ femte visningen, vi har haft galet
många nu och det är så sjukt jobbigt! Kan ingen jävel bara köpa vårt hus nu?!
Aja, hoppas någon gör det innan vi flyttar till nya huset. :)

Angående inläggen som kommit upp sen i fredags kan jag säga att nätet
funkade inte så kunde inte ladda upp och sen när jag provade igen typ
mitt i natten så funkade det? Så nej jag har inte ätit fredagsmys och sett
på idol mitt i natten. ;) Haha! Hoppas det blir bättre med appen snarast
som möjligt, då blir det bloggning kan jag säga! :D
Hoppas er helg har varit lika bra som min, puss. ♥



Mina söta småkusiner. ♥

Kommentarer

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0