Pluggat, pluggat och pluggat..

Efter skolan idag åkte jag till forum och mötte upp pappa. Vi köpte två
par jeans till mig och ett minneskort till pappa. Sen fikade vi och sen
åkte vi hem. Hämtade upp mamma och brorsan sen till forum
igen och skapade något konto åt mig typ. Sen åt vi middag i
forum och köpte lite andra saker. Fick ett parvinterskor, gympabag mm.
Nu när jag kom hem har jag pluggat så det står härliga till. Har ett
förbaskat stort NO-prov imorn nämligen. Hoppas det går bra.
Nu ska jag chilla lite och ta det lugnt. Sen sova. Har aschill
dag imorn. Först NO-prov typ halv tio på morgonen sen
matte sen slutar vi.  Naaaaajjs. Kanske bli att simma med
pappa men vi får se. Hoppas hoppas hoppas!



Kommentarer

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0