valborgsmässoafton

Halli hallå! Det var verkligen dagar sen jag bloggade. Jag har inte varit något inne på datan igentligen. Pappa kom ju hem på torsdagen så har varit med honom hela helgen förutom igår när jag var på fest. Det är en årlig fest som två killar i min klass ordnar. Det var som vanligt några som "frågade chans" och som vanligt gjorde vi "sanning och konka". Idag hade vi balett men jag valde att inte gå. Ni behöver inte kommentera om det. Så jag har ätit en god frulle med pappa och kim sen drog vi ut till värmdö och hälsade på Sanna, Leif och Jennifer. Faster och kusin alltså. De flyttar/flyttade nämligen dit idag. Jättefint var det, verkligen. Vi åt också en godmiddag här hemma innan vi cyklade till en majbrasa. har haft en toppenkväll och nu ska vi leta efter någon bra film att kolla på. Hoppas ni haft en fin valborgsmässoafton. Puss! ♥



Förrförra gången vi grillade.

Kommentarer
Postat av: Emily ^.^♥

Åh, vad gott^^

Var det kul på festen?

Kram!

2011-05-01 @ 10:23:18
URL: http://hellozemliz.blogg.se/

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0