FY FÖR DAGENS VÄDER!

Jag vaknade och då sa mamma att hon skulle följa mig till bussen,skönt tänkte jag.
Haha så berättade hon att det var storm ute men INTE att det regnade.
Jag bah: MAMMA?! Jag kommer blåsa BORT! Hahahhaha, fast regnet var värre.. fy sjutton!
Hela jag var blöt, mina skor läckte in och jaa.. när jag kom till skolan så fick jag byta till
mina gympa strumpor och gympa skor, haha måste sätt lite knasig ut.. ^^
Men inte nog med det! Nej, när jag kommer så berättar de att vi har sovmorgon, aaaah!
Snacka om att jag blir GALEN?! hahaha men Elina, Hanna och Victoria trodde också att
vi började tio över åtta så jag var inte helt forever alone, haha, skönt. Aja GULDSTJÄRNA
till er som orkade läsa all denna text.. Nu ska jag hoppa i min mysiga one piece och göra
mig en varm kopp te. WIHO. Kanske tar en dusch också, kände mig fett blöt och äcklig imorse.
Men nu orkar ni inte höra mer på mitt pladder så jag avslutar detta inlägg. Puss hej.



Jag saknar dig bästis! Att inte ses på över
tre månader är OACCEPTABELT! Måste träffa DIIIIIG!♥

Kommentarer
Postat av: FlygandePonny

sv: JA FY SJOTTON APOR, domma väder, stick iväg och stanna där. punkt slut .

oooh. Jag tycker lugnt att Amanda ska vinna :3 Hon är cool 8D var tycker dårå?

2011-12-09 @ 16:09:56
URL: http://persiiika.blogg.se/
Postat av: Lo

Fin header.

2011-12-09 @ 17:57:41
URL: http://aboutlode.blogg.se/
Postat av: Alva

jaa, vädret var inte kul idag :/

2011-12-09 @ 21:41:13
URL: http://vitchocolate.blogg.se/
Postat av: Chari

Fina flickor. Du vet att jag älskar dig Linn. <3

2011-12-09 @ 22:00:24

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0