Det är första dagen efter lovet och det är tisdag.

Sry att jag inte har bloggat förrens nu, men jag gjorde ett inlägg fast jag var inte klar och min data blev för varm så den stängdes av. =( Men aja första skoldagen avklarad. Jag skrev fel i inlägget jag gjorde imorse för jag skulle vara hemma halv 6 inte halv fem.. det tar liksom inte så snabbt som tio minuter för mig att byta om och åka hem..?
Men iaf, jag har hjälpt mamma lite och ätit middag. Ja typ det har jag gjort. Ska skriva lite på svenska projektet sen ta kvällsro med mamma sen sova. Börjar fem över halv nio imorgon, men jag ska åka dit tidigare för jag måste bli klar och alla andra är typ klara nu. Jag var ju sjuk när de började med det, suck. Men aja det kommer inte ett inläg till för det kommer jag inte hinna. Imorn är min tidigaste dag jag slutar! Woho! Någon som vill göra nåt? :)




Kommentarer

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0