Första ute middagen invigdes den 25 april 19:36

Japp! Första utemiddagen, härligt nu börjar det verkligen bli sommar! Älskar denna värme. Jag är en liten frysskit men t.o.m jag hade korta shorts och linne på mig idag! Då vet man att det är varmt, hehe. Jag och Karro vaknade vid typ halv nio - nio och så gick vi upp och åt frukost, tacos från gårmiddagen. Vid tolv typ stack vi hem till Dante (Karro's hund för er som inte vet) och han var jätteglad, stackarn hade varit hemma i typ två timmar. Sen drog vi till Eriksvik (hemma hos hennes pappa) och krattade typ. Karro skulle tjäna pengar för det, 150 men hon fick gratishjälp av mig. Snäll man är! (a) ♥. Aja sen åkte vi hem till mig med bussen (vi missade den första) och gick ner till myrsjön och tog lite bilder sen följde jag Karro till bussen så åkte hon hem. Nu ligger jag här i min säng och chillar med datan. Ska snart plocka ihop inför imorgon för då börjar skolan! Nej! Vill att det ska vara sommarlov nu! :(
Aja vad har jag för val liksom? jag har inte varit i skolan på två veckor! Shit vad mycket jag måste ta igen. Eller asso en skolvecka kanske ni inte tycker är så mycket men jag har ett j'vla svenska projekt som ska vara klart i maj nån gång.. om jag har panik?! fan vad jag suger. Om det inte blir försent så ska jag kolla på en film med mamma. :) Jag ska nog börja med att göra några tidsinställda inlägg till er i veckan när jag går i skolan.
Då uppdaterar jag ju! ;)





Mamma gjorde kyckling och äpple i currysås, mumma.

Kommentarer

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0