här kommer orsaken till varför jag inte bloggat

Hej på er! Ja typ ingen läser min blogg just nu men aja. Igår stannade jag natten hos mormor och morfar. För jag ville umgås med moster och kusinerna. :) Mamma och brorsan åkte hem för Kim tyckte det var aptråkigt där. Jag tyckte det var trevligt, vi gick tipsrunda om milla (min moster, hon som fyllde år) och jag hade 5/12 haha snacka om att jag kan lite om min kära moster! Senare på kvällen spelade vi iaf galenpanna. Vi brukar alltid spela det hos mormmor och morfar, jag tycker det är skitkul! :D Jag måste skryta och säga att jag vann också! Hahah. :P

De stjutsade hem mig vid två typ sen så stack jag och mammsen till forum. Shoppade två saker. No big deal. ;)

Pappa har kommit hem från tyskland nu! Sjukt vad jag har saknat honom! Fick en hare av honom, haha visar den sen. :P Men så har dessa två dagar sett ut. Har typ inte sovit något inatt för sov med mormor och hon snarkar så mycket så jag somnade inte förrens klockan halv två  typ!! :O Gick också upp sju med tuppen! Såå inatt ska jag sooooooooooooooooooooooooooova haha för det är ju påsklov!! <3 Men aja så nu blir det mer uppdatering!




Sötnosar! ♥

Puss/L

 


Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Åh så sööta bilder! :D



Jo, jag har läst tidningen Frida tidigare faktiskt! ;) Hih

2011-04-17 @ 19:36:10
URL: http://frida.blogg.se/

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0