Jag är med fina Karro.

Ursäkta för uppdateringen igår/idag (?). Jag låg och solade sen kollade på en dålig film med mamma. Vid halv fyra åt vi lunch sen drog jag med mamma till willy:s och handlade lite grejjer. Karro kom vid halv åtta typ så käkade vi tacos. Sen gick jag och Karro ut och tog bilder (som ni får se imorgon) sen hem och så åt vi efterätt, persikor med smält vit choklad och strössel, mumma. Har spelat så ska det låta fram tills nu typ, haha. När jag ch mamma spelade det igår så torskade vi så idag var vi väl lite bättre? ;) Aja nu blir det "guess who?" (ett spel) sen ska jag och Karro sova. Klockan är fett mycket, haha först ville jag titta på en film men det ville inte Karro när hon insåg hur mycket klockan var. Men nu börjar detta inlägg bli lite tjatigt. Har sagt Karro typ fem-sex gånger?? Haha!



Hahahaha förra sommaren ♥

Godnatt!

Kommentarer

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0