Underbar dag!

Stannade upp igår och kollade på finalen av sveriges mästerkock på webben. På teven gick den klockan åtta och då var jag ute med mamma och körde basket. Men det gick ju bra att titta på webben. :) Gick iaf och la mig vid typ halv två - två kanske? Mamma drog iväg till jobbet vid halv åtta och det pallade ju inte jag. Så gick upp vid nio, gjorde frukost och sen begav jag mig till mammas skola (min gamla). Vi började med att ha en tipsrunda. Jag hade kanske 9/11 rätt tror jag. ;) När mamma slutade tog vi bussen till forum. Vi handlade lite och sen träffade jag även på Karro. :) Vi ville egentligen att hon skulle sova över men det blev inge bra med den saken. Hon kanske sover över på Påskdagen, vi får se. Ikväll blir det städning för vi orkar inte göra det imorgon. Mormor & morfar och moster kommer till oss på Påskafton och sover över till Påskdagen. :) Hur ska ni fira er påsk? ♥



Kommentarer

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0