Fiskpinnar med mos

Kom nyss hem från lördags träningen. Pappa hämtade mig så åkte vi till forum. Nu är vi hemma igen. Om två timmar befinner jag mig i en lokal för att fira min faster! Hon fyllde år i Tisdags så nu har hon lite släktfika! :)

Har inte ätit lunch så pappa är nere i köket och fixar till mig. Jag borde väl hjälpa till men jag säger bara LATMASK :P Haha orkar vekrligen inte. Han har ju inte direkt tränat i två timmar!!
Men det blir iaf fiskpinnar med mos där av rubriken ↑
Pappa chackade längfärsskidor (ett paket med stavar, pjäxor, skidor) till Sanna.
Hon fyllde fyrtio så han tyckte hon borde ha det. Haha. Men de ligger i ett fodral och man vill ju att det ska vara inslaget så titta vad han gjorde. ^^



Haha han lindade in fodralet med allt i aluminiumplast!! Hehehe!!

Puss/L


Kommentarer

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0