fruit shoot

Jag kom hem halv ett typ. Så har jag städat och ja typ packat upp. Men gästerna har inte kommit än. Fast nu ringde mamma de och de promenerar hit. De bor nämligen ganska nära. Fast jag hade nog inte pallat göra det. Hahah. Men då kan jag ju passa på att blogga! ;D Sitter och dricker en konstig Fruit shoot, fick den av pappa igår för tänkte prova den och den är faktiskt riktigt god. Jag har jättemånga bilder på Dante men här får ni tre st. till att börja med. :)   Han är üüüüüüübersööööööt!!!! ♥♥



Jag och Dante<3 (jag ser helkonstig ut men aja)



 

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw <33333

Puss/L


Kommentarer
Postat av: sofia♥

Det där ser ut som kungshamra :O

2011-02-14 @ 12:57:10
URL: http://marypoppinsan.blogg.se/

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0