Glad alla ♥ dag!!

Hej jag har haft fullt upp så har inte kunnat blogga förens nu. Jag gick till hemköp med mime efter skolan och vi köpte blommor till våra mammor på alla hjärtans dag! <3 Så jag kom hem ca havl 6. Så lagade jag och brorsan mat och satte blommorna i vas. Dukade och gjorde fint. Sen kom mamma hem från sitt möte och vi åt en god middag tsm. Ja sen har jag tittat på spårlöst. Började nästan gråta asso. Glädje tårar då då. :)

Men imorn fyller mammsen år!! Så ska gå upp nån gång och göra frulle!! Ni vet den där renen jag gjorde för inte så längesen? aja den är iaf klar nu så den ska mamma få imorn.

Men nu har jag inte tid att blogga. Måste sova. Godnatt.



Mamma gjorde frukost imorse och hade dekorerat fint
med geléhjärtan. ♥



Fick den här boken av mamma och pappa
imorse i alla hjärtans dag present! :-)



hihiihihihi <333



Blommorna!! Fina va! ♥

(jag täckte för köket bara för att min kompis har inte varit här hos mig och sätt det än, hihi)

Puss/L


Kommentarer
Postat av: Florina

sv; tack :)

allt bra?

2011-02-15 @ 13:18:17
URL: http://florinas.blogg.se/
Postat av: clara

sv: min va med bra :)

några planer för ikväll?? :D

2011-02-15 @ 15:39:49
URL: http://clarabloggar.blogg.se/

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0