Goodmorning sweeties

Vaknade väl för en 20 minuter sen. Låter som en kråka nu på morgonen. Det är definitivt inte min vanliga röst!!

Nu är det bara att ligga hemma och vila. Dock ska jag iväg på en viktig grejj i eftermiddag. Men sen blir det inget mer åka av för mig. Det jag måste hoppas på nu är att jag är frisk tills på sportlovet. Annars blir jag arg!

För det är verkligen inte ofta jag träffar min moster och mina kusiner (på mammas sida) för de kommer inte upp så ofta och jag har ju ingen möjlighet att åka ner. Men nu på ett lov blir det toppen. Nej då ska jag ligga hemma och vara sjuk. Nej nu ska jag tänka positivt. Jag ÄR bra tills på sportlovet. :)

Ska väl gå ner och äta frulle snart. Har inte gjort det än. Ha en bra dag!



hahhaha

Puss/L


Kommentarer
Postat av: Eva

tror du att hon som gjorde en header till dig kan göra en till mig?

2011-02-24 @ 10:54:24
URL: http://dansandedjur.blogg.se/

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0