Hate to be sick

Japp, rubrik. Hostar som en gris så det bränner till i halsen. Det är fan inte roligt. Jag som tänkte lämna tåskorna till Pirjo så kunde hon mjuka upp de så kunde jag gå lite med de hemma så skulle det inte bli så jätte jobbigt med nya tåskor. Men kanske blir hemma imorn också. Käkar bisolvon. Ska ta det tre gånger idag. Hoppas innerligt att det blir bättre. Som "tur" är jag inte själv hemma. För mamma har ju gjort illa sin rygg så hon är hemma också. Men skönare det för det är verkligen inte rolit att vara hemma själv! Just nu ligger hon bredvid mig och sover. Har läst "huset" för henne. Så nu passar jag på att vara inne på datan lite. Ska göra skolarbete, Afrika djur & natur nu när jag är hemma. Det är en del av betinget. Om det och huset bli klart har jag inte så mycket kvar. ;)



Jag sista dagen på sportlovet 2010.

Puss/L


Kommentarer

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0