Hello guys!

Dagen har tillbringats med bästa mime! Haft modern sen dans sen impro och såklart skola. Har rättat kapitel 6 med vår lärare och börjat skriva rent på datan. Hon berättade också om kapitel 7 idag. Imorn har jag lite längre sovmorgon än vanligt så kan stanna uppe lite senare. ;) Har fixat mina naglar men orkar inte ta bild på de just nu. Men imorn får ni se. De är inte så speciella men har haft helt neutrala typ aslänge så kände för att fixa de.
Ska snart välja kläder till imorn och så tror jag att jag tar en dushc också. Gjorde det senast i Måndags eller Tisdags så det behövs. Blir nog några inlägg idag. Berätta snälla ni vad jag kan förbättra på min blogg?



Jag idag!  Skjortan, brorsans gamla.

Puss/L


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: aha okej :P jag hoppas verkligen de är gott iaf :D

2011-02-10 @ 20:38:24
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0