Nu bloggar jag

Hade ni en bra alla hjärtans dag igår? Jag hade. På morgonen hade som sagt mamma fixat frukost åt hela familjen och så fick jag och brorsan varsin bok och gelehjärte-ask. Sen på kvällen gjorde jag och brorsan middag till mamma. Sen fick hon en blombukett av mig. ♥ Så min alla hjärtans dag var toppen!
Och idag gick jag upp och gjorde frukost till min underbara mamma som fyller år idag! Grattis mamma älskar dig! Hon fick den där "hjort-tavlan" som jag visade i bloggen förut. Och av Kimpa en ljushållare. Helt incredible att han fixade nåt till mamma! Han om något är inte den som brukar fixa nåt sånt nämligen.
Men nu är det mat. Bloggar sen om jag har tid för vill umgås med mamma. ♥


 blev sne men orkade inte rotera den.

Puss/L


Kommentarer
Postat av: clara

sv: ok vad kul! vad ska ni baka??

själv pluggar jag lite just nu...;)

kram!

2011-02-15 @ 19:30:33
URL: http://clarabloggar.blogg.se/

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0