Oh shit not you again

Gårdagen tillbringades hemma hos mime. Jag kom dit halv 6 typ och så var jag med mimes syrra spelade little big planet bl.a. Mime blev ju bjuden så hon var på den dära middagen men sen kom hon hem vid åtta typ.Till melodifestivalen fast det var skit! Asso de "någolunda" låtarna var väl Something in your eyes & social butterfly. Men efter så kollade vi på Freaky Friday den var faktiskt kul. Den slutade 23:45 så vi la oss typ tolv och så messade vi med en kille i klassen, haha och pratade så vi somnade typ 01:00. :P♥ love you<3

Det var lite från gårdagen och nu från idag

Vaknade tio typ sen höll jag på med mobilen, efter trekvart så vaknade mime trött som en jag vet inte vad så gick vi upp sen åt vi frukost och sen vid tolv någonting så åkte jag hem. Sen åkte vi till mina sysslingar och deras pappa för att de fyllde år. De fick en rolig matta av min faster, en dörrmatta som det stod "Oh shit not you again" Haha! Skitkul juh! Det blev massa våfflor och semlor och sånt där fast det enda jag kunde äta var våfflorna och jag gillar inte det så åt typ inget. Är skithungrig nu för har inte ätit lunch. Till middag blire hamburgare med pommes fast jag gillar inte hamburgare så jag får "bacon-fläsk" <333


 

Jag & http://zafie.blogg.se

Långt inlägg det blev..^^

Puss/L


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken kille var det?

2011-02-06 @ 19:05:00

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0