Sorry guys!

Har inte haft tid att blogga idag. började kvart i nio. Kom försent. Slutade halv fem och gick och köpte tåskoband som jag ska sy ikväll. Mamma har förhört mig, vi har ätit middag och så kollade jag på en film vi spelade in igår, hitch. Skitbra. Men så jag bloggar nu och blir nog bättre uppdatering imorgon. ;) Börjar halv tio då, skönt. Nu ska jag väl plugga. Har inte börjat på kaitel 7 än. Bråttom. Måste bli klart. Så lite andra anledningar kom upp nu. Har ett beting som jag verkligen måste bli klar med till sportlovet. Och det är ju nästa vecka. Skypar med mime nu. Men nu måste jag sätta fart att plugga. Hej svejs.





Jag idag! Den nya väskan fick jag
av papi i helgen.

Puss/L


Kommentarer

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0