Vilket jävla väder!

Igår var det snöstorm visst. Men så snöade det inatt också så det är skitmycket snö och plogbilarna har inte varit ute. Här där jag bor är alla bussar inställda p.g.a halka. Så undrar om jag kommer till skolan idag? Jag kommer nog komma till skolan men kommer typ bli till dansen! =(  Jag som såg framemot idag! Fredagar älskar jag! För då har vi vår mentor ALLA lektioner! <3  Men verkar som att jag missar det.. ;(

Men vad ska man göra då? UT MED ER OCH PLOGA JÄKLA PLOGBILAR!!!!

För om de plogar så kommer säkert busstrafiken sätta igång igen.

Jag går upp vid åtta ungefär sen får jag ju sätta mig och plugga. Fast problemet är nog att jag inte har något att plugga! Jo franskan! Och landet, jag hade visst läxor.. ;P Men jag kommer nog blogga för vad annars ska man göra? Fan vad jag blir arg asso. Hoppas det blir bättre för er. ♥



Tänk vad härligt det skulle vara om man hade en ansiktmask hemma
som man kunde sätta på och ha lite mysigt. Men nej det har vi inte.

Puss/L


Kommentarer

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0