Yes nu funkar det!

Ja jag har startat om min data och gjort typ allt. Men så var det en som gick fram till busschaufören och sa att hon inte kunde ansluta sig till buss-nätet. Så han startade om det och nu funkar det! Äntligen! Bussen kommer fram 11:45 som beräknat. Gud vad jag längtar nu!! :) Några minuter innan jag startade om min data så tog jag två bilder. En flummig och en vanlig. Haha. Hos moster så tror jag inte min data kommer funka. Eller jo min data funkar ju men jag menar internet. Så det blir väl några mobil-bloggningar. Fast om jag har tur kanske jag får låna deras data! ^^  Kommer väl göra ett-två inlägg till tror jag. ;)




heheheheh<3

Puss/L


Kommentarer
Postat av: Tuva

Vad bar att det funkar!

2011-02-28 @ 10:41:22
URL: http://tuvsken.blogg.se/

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0