hej.

"kommentera om du tycker det är en störd rubrik"


Har kollat in lite bloggar nu och kommenterat och ja typ det. Men här kommer ett test? 

1. Vad är klockan just nu? 19:10
2. Vad lyssnar du på för låt just nu? Ingen.
3.  Cp fråga så tog bort den om ni undrar
4. Vad har du för mobil? Iphone 4 ♥ 
5. Hur mycket pengar har du? Så jag klarar mig, lagom
6. Har du något jobb? nej går fortfarande i skolan :) 
7. Vad har du för färg på din tandborste? blå & silver
8. Vem saknar du? Min fd bästavän som inte hör av sig längre :(
9. Har du några komplex? vaa???
10. Vad vill du bli när du blir stor? Någon form av dansare! :)
11. Den här frågan var också konstig.
12. Hårfärg? blondt
13. Störd fråga -.-
14. Vad har du gjort i helgen? Idag började min helg så jag har väl inte gjort så mycket idag.
15. Smycken du har på dig? inget just nu
16. Vem vet mest om dig? Venne? Mamma och pappa typ
17. Vad är du rädd för? Konstigt nog vet jag faktiskt inte.. men allt läskigt är väl ett vettigt svar?
18. Brukar du ha otur? nje vet inte
19. Vilken är kontakt nummer 13 i din mobil och vad har ni för relation? Hermine - Min bästavän ♥
20. Vem har den snyggaste kroppen i världen? hm...
21. Favoritband? Inget
22. Vem är snygg? många!
23. Har du några fobier? uhm.. vet inte
24. Har du ätit något godis idag? ofc!
25. Har du fått IG på ett prov? Nej har inte börjat med betyg ännu
26. Vad väger du? Under min längd , haha
7. Fem saker du har på dig just nu? strumpor, mjukisar, munktröja, långärmad tröja och en tofs :)
28. Dagens smink? Inget hade bråttom imorse
29. Favoritfärg? rosa/blå många typ
30. Är du fjortis?  "Dagens fjortis" som sminkar sig kladdig eller "förr-i-tiden-fjortis" som man säger när någon är fjorton år att den fyllt fjortis?
Nej jag är inte fjortis (inget av de)
31. Har du en dator i ditt rum? jaoo
32. Favoritlärare? danslärare? Pirjo! Teorilärare? Maria ;´( <3
33. Vad har du gjort idag? dansat balett ;)
34. Vad har du ätit idag? frukost, tagga (taglatelli), bacon och grön klubba! Haha
35. Dagens roliga? Att det är helg!
36. Vilka färger har du i ditt rum? väggarna är vita men möblerna är blåa
37. Favoriträtt? "taco-familjen" och falukorv med makaroner (y)
38. Har du spytt offentligt någon gång? ja när jag fått i mig ägg.. usch vill inte tänka på de
39. Är du duktig i skolan? Ja för det mesta
40. När var du utomlands senast och vart?  Förra julen på Teneriffa
41. Störd fråga igen

42. Har du sett en död? Nej?
43. Har du något husdjur? Nej :( men vill ha!
44. Har du haft vattkoppor? Japp fast de var jättelite så kan hända att jag kanske får det igen
45. Är du singel?
Ja tyvärr
46. Favoritdryck? Alla sorters möjliga typ ;)
. Älskar du någon? Om jag gör! <3
48. Vad köpte du senast? kommer inte ihåg

har du ätit glass idag? nepp
50.
Vad har du för pålägg på mackan? Typ salami :)


Blev lite skumt nu i slutet.. Fick trixa och fixa med detta test..

Puss/L


Kommentarer

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0