23 Juni 2011

Usch fyfan vilket hemskt väder. Jag drömde en mardröm så vaknade runt niotiden.
Åskan mullrade lite men hoppas åskvädret drar uppåt! Hatar åskan! Är skitskraj!
Det är inte så farligt när det regnar mycket men åskan, ush. Hoppas ni har finare väder
hos er än vad jag har! Jag träffade inte Lova och Soffan igår för Lova skull packa inför landet.
Sen sprang tiden iväg så jag och Sofia bestämde att vi skulle göra nåt idag ist. Men
hur pigg är hon med tanke på vädret? Det undar jag..




Kommentarer
Postat av: Eva

sv: JÄTTE GJÄRNA!

JAG KAN SKICKA MTT LÖSENORD TILL DIG... ;)

Headern har jag redan laddat upp på bloggen en gång... :)

2011-06-23 @ 22:03:51
URL: http://evaenvis.blogg.se/

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0