långhelg

11 läsare härom dagen, det var inte dåligt. Jag bloggar ju liksom inte. Jag kommer nog blogga när jag
vill och har lust. Det är mycket som händer nu och jag behöver verkligen de här dagarna. Hoppas ni förstår.
Jag kommer berätta om vad som pågår efter skolavslutningen. I onsdags hämtade Sanna och Jennifer upp mig
och mamma så åkte vi ut till de. Vi sov över och sen ville jag inte åka hem så sov över en natt till. Riktigt mysigt. Idag körde de hem mig så jag har hjälpt pappa lite och varit med mina grannar. Två söta småtjejer på 2 och fyra. :)
Ikväll ska vi grilla hamburgare och kanske titta på nån film. Får se vad vi gör. Åh det var mycket mysigare och roligare ute hos Sanna och Jennifer. :( Fast på söndag ska vi spela golf tillsammans med de! Kanske sover över då igen! ;) Hoppas hoppas hoppas. Nu ska jag spela lite på min iphone sen kolla på hellcats, har missat galet många
avsnitt nu. Ha en bra dag. Tjao!





Kommentarer
Postat av: Hilda

Älskar den kjolen<3

2011-06-04 @ 21:54:33

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0