101 sätt att åka ur en gameshow

Idag stack jag som sagt till stan för en lunch med Lova. Efter att gått runt och letat efter ställen blev det tacobar tillslut. Haha. Men det går alltid hem.  Jag tog en tacotallrik och Lova en nacho delux. Det var trevligt. Vi snackade massor. Gick lite i affärer också. Åkte hem vid två för skulle ju på båtmässan. Det var roligt och vi gick in i värsta lyx båtarna. Drömma kan man ju alltid göra. ;)  Dock hittade vi inte segelbåten som pappa ville ha. Men en liknande och den var mysig. Haha en jävla ank-båt fanns det. Med bastu och typ jaa inte så mycket men den var rätt kul. Skulle nog inte skaffa en sån iaf. Hahaha. Nu till rubriken, ska kolla på det ikväll om tio minuter. Missar tyvärr lets dance. Men men. När jag väl kollar på det kollar jag halvt så då får det vara.
Ikväll vill jag mysa med hela familjen så blir nog inga inlägg.

Bilder tog jag med pappas kamera och kamerasladden är typ uppe vid hans jobb i forsmark så kan inte ladda upp bilderna nu. Kanske hittar en som passar men annars får ni vänta till nästa helg..surt..
Aja ha en toppen kväll! ♥



Haha speglar i taket på ett matställe på mässan.



Jag och Lova i H&M ♥

Puss/L


Kommentarer

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0