Fridays rock!

Fredag idag! Jag älskar fredagar! Mys med familjen, pappa kommer hem och ja så härligt! Vi hade repitition efter baletten som jag sa och vilken jäkla skit-repitition det var! Jag fick veta att jag ska göra ännu mindre i dansen (mycket mindre än alla andra) som ska visas på operan. Hur fan tänker man igentligen?! Jag gör minst av alla. Är så jävla ledsen och arg på det. Men ska inte vara arga på er för ni har ju inte gjort något! :)
Ska sitta vid datan tills pappa kommer hem. Känner verkligen för det. Kommer blogga en massa!
Om jag hinner =O haha! Men aja hoppas er dag/eftermiddag varit bättre än min. ;)



Red eyes :P

Puss/L


Kommentarer
Postat av: linnea

gulligt linne :)

2011-03-11 @ 19:52:31
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0