Random

Senaste
Låt du hörde: kommer inte ihåg
Film du såg: Dumma mej
Mat du åt: Kycklingwok med nudlar
Kram: Pappa
Puss: Pappa
Känslan: besviken
Resa: jönkan<3
Glädje: Igårkväll :)
Dröm: i don't remeber
Person du träffade: Familjen? annars Lova och Alicia.
Personen du pratade i telefon med: Pappa
Personen du fick sms av: Mime<3
Gången du åt 7-eleven korv: Har aldrig gjort det tror jag?
Gången du var utomhus: Idag
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Ikväll
Saken du köpte: Jag eller mamma? haha godis :D
Allmänt
Ska bli skoj: Att ha uppdansning
Ska inte bli skoj att: Det kanske går dåligt.. och afrikaprov..
Sparar till: moppe eller bil
Pålägg som gäller: Salami
Önskar att jag var bättre på: mycket ;)
Dagens dryck: Fanta free wildberries
Vad saknar du: Teneriffa :)
Tre band/artister: September, Shakira och Bengtzing!
Vad har du gjort idag: dansat
Brukar du svära mycket: ehm aa.. dålig vana av min bror
Hur tidigt stiger du upp: Mellan 6 - halv 8
På helgerna: 9.00-10.00
Vad ska du göra ikväll: Kolla på film
Hur många timmar sover du per natt: 8 kanske
Vem är snyggast i världen: CR (fotbollsspelare)
Vad är det för veckodag: Lördag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: jaa du.. det var rätt mycket!
Favoritplagg i garderoben just nu: have no Ide
Längd: 154 cm
Byter gärna garderob med: Kändisar :P
Byxa eller kjol: Beror på vad jag känner för
Senast utlästa bok: kanske försvunnen Jennie 3 år. 

This is random shit!
Glöm inte Earth Hour om tjugo minuter!
puss/L

Kommentarer

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0