Alecs golf

Har just kommit hem från någon timme på Alecs golf (ja det stavas så) ute på Tyresö. Det var kul, jag var faktiskt ganska bra, även fast det var längesen. :) Testade en golfklubba ur ett "golf set" och den var bra så fick hela setet av pappa! Men nu när jag kom hem och ville kolla på de så var det fel håll! J'vla klantskallar i butiken! Jag ska försöka åka dit med farmor eller farfar imorgon och byta till rätt håll! Sånt där blir man så förbannad på..
Aja tillbaka till dagen, vi svängde förbi forum och köpte två filmer, kläder mm. Nu är pappa och brorsan där igen för de ska byta vårt wii mot ett nintendo "kinnect" (stavas det så?). Kul kul. Har aldrig spelat det men ska bli kul. Vi spelar ju ändå aldrig på vårt wii så vad är meningen med att ha det då? ;)






Kommentarer
Postat av: The coolish makaronish

det ser kul ut med golf, men jag har aldrig kört det ;D sv: haha okej :P börjar kl. 8.20 xD hahah sj? x3 har ni hemkunskap i eran skola? :P

2011-05-01 @ 20:14:20
URL: http://persiiika.blogg.se/
Postat av: Emily ^.^♥

Inget, stannade hemma. Jag pallade inte gå och kolla på någon brasa :D♥



Hur gick det då? Gjorde du några "mål" eller aa, hål... vad man nu säger :)♥

2011-05-01 @ 20:23:12
URL: http://hellozemliz.blogg.se/

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0