nu är jag här igen men bloggningen går igång på riktigt när sommarlovet börjar

Haha lång rubrik. ^^ Japp då var det dags för ett litet blogginlägg dårå. Har varit på teater, i forum, på tjejkväll, och massa annat. Men snart äre sommarlov och jag har massa rep och föreställningar innan dess. Första föreställningen är ikväll. Vi värmer typ upp vid fyra nånting och sen föreställning vid 18 sen vid nio är det applådtack. Och vi får inte gå ut på 3 timmar?! Asså snälla visst vi behöver inte springa omkring som galningar och göra illa oss men frisk luft måste vi ju få ta? Aja har med mig mycket mat nu, min FRIDA tidning och någon kanske tar med sig nåt spel? Det blir säkert bra.
Nu ska jag ta och äta lunch, duscha (om jag hinner) och lite annat. Have a nice time. ♥



Ny tubhalsduk från Vera Moda.

Kommentarer

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0