HEMMMMMMMMMMMA! :D

YEY ÄNTLIGEN HEMMA!

Det var awsome hos Lova igår.. ja ni såg ju videosarna. ^^
Imorse vaknade vi ett då, ehehe för vi somnade typ
fyra-halv fem? men iaf sen så åt vi frulle och kollade
på filmen som vi såg på LITE igår, the women, den var bäst!
Men sen fick jag bråttom och skyndade mig till tåget för skulle
möta Elin i stan klockan två! Men kom en timme senare, känner mig
så sjukt misslyckad och dum.. :( Men sen så strossade vi omkring
på stan och jag köpte en liten filur.. hahaha typ nån boll? aja den blev det, iaf.
Tack för dessa dagar Hanna, Elin och Lova! :D Sen sover karro hära....
HAAHAHAHAH, FULL RULLE, jaoooooooooooooooo. Sry, blev flummig nu..♥



denna småkompis fick följa med mig hem. :3 ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, den menade jag :D

vad gör du just nu?<3

2011-11-03 @ 19:47:26
URL: http://linasliiiv.blogg.se/

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0