Mamma mia



Hejsan! Nu kan jag äntligen blogga. Lördagen och söndagen var grymma!
Vi åt melon & parmaskinka till förätt sen fläskfilé, pommes & bearniesås
till varmrätt sen avslutade vi med citron/lime sorbet med bär, ljuvligt. ♥
Vi spelade buzz, kortspel, sjöng singstar och gjorde charader. Sen vid
två typ satte vi på 27 dresses, jag somnade typ efter att en halvtimme
hade gått men sen vid halv fyra ropade mamma att jag skulle sänka teven, hehe.

Nu till det dåliga. Jag var pigg och glad ända tills jag åt mat. Jag fick
ont i halsen, sen tog jag en halstablett och fick ont i magen sen efter
någon timme så spydde jag, jätte mysigt. Hela min hjärna åkte typ
ner i min näsa också, kändes det som. Var helt täppt och är det
fortfarande. Därför bestämde mamma och pappa att jag skulle
stanna hemma idag. Mamma är också hemma med mig. Hoppas
jag blir bättre snart så att jag kan gå till skolan imorn. :)

Kommentarer
Postat av: rebecca

fiin blogg! <3

2011-09-19 @ 18:18:30
URL: http://simplyamazing.webblogg.se/
Postat av: Kittie

Sv; Tack ^^

2011-09-19 @ 21:21:02
URL: http://silverstein.blogg.se/

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0