Rast.

Satt med tjejerna i klassen nyss men de flyttade och jag ville sitta kvar.
Ushc fyfaro vad jag hatar det hära. Tur att min födelsedag är imorn.
Om alla andra dagar är skit i skolan kan väl ändå min födelsedag
få vara bra? Eller inte ens det? Aja pappa kom hem igår en snabbis,
verkligen vad jag behövde. Hatar när han jämt är borta. :(
Nog om det, idag slutar jag tio över tre och åker hem
och nördar gsm, hehe. Börjar om typ tjugo min. men jag
ska nörda gsm även nu, mitt liv typ. Stor kram till min moster!
Saknar dig och familjen! Självklart så ska jag komma ner
så fort jag kan. :) kramisar!!! ♥



Gsm is the shit!


Kommentarer
Postat av: maja 7c2

men linn kom igen! :/ vi sejer ju hela tiden att du kan vara med oss. men du vill ju vara själv. Och sen säjer ju du att du är ensam. Men om du bara bjuder till lite så blir det bättre. :)

2011-09-07 @ 11:44:22

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0