10e december 2011

Godmorgon mina fina! Sovit gott? jag sov underbart.

Amanda la Fondell vann ju hela skiten som jag visste. Jag var orolig att
det skulle bli Robin, men tur var så är svenska folket inte SÅ dumma. :)
Jag menar, Robin han fick fortfarande höra igår att han inte ska sjunga den
typen av låt och sådär. Han har fått hört det HELA tiden. Amanda fick BARA
beröm, genom hela tävlingen har hon bara fått beröm. Rätt så imponerande huh? ;)
Men aja, jag kollade lite på tv11 sen också, klockan var väl tolv då? jag var typ apatrött
så jag hoppade bums i säng och vaknade tio. Tio timmars sömn! så sjukt behövligt.
Idag ska jag och pappa åka och köpa slask-skor/vinter-skor till mig. Mina mockaskor
läckte ju in igår.. så jäkla typiskt.. men jajja hoppas det blir en jacka också. *blink* ;)



Morgontrött.^^

Kommentarer

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0