ÄR MAN BÄST ELLER VAD?!

Sjukt skönt att jag inte har varit inne på datan något. Idag så slutade jag tidigt
i skolan, tidigare än vanligt, typ halv tolv eller nåt. Så jag, pappa och brorsan
åkte till gbb! Asnajjs! :D Sen när vi hade badat klart stack vi hem och förberedde
fika och tände ljus och så. Efter tio minuter kom mamma med mommo och moffa.
Första gången de är här i vårt nya hus, de gillade det jättemycket och tyckte det
var ett bra hus att fira jul i, haha. (: De stannade även på middag, det blev
lax i ugn med någon god sås och potatis, MUMMMMMMMMMMMMMMMMS!
På kvällen har jag, mamma och pappa spelat monopol. Mamma blev trött
så hon gick och la sig men jag och pappa försatte spela. Haha tillslut
hade jag några gator och MASSVIS med pengar. Här är bilder:

TIDIGARE IDAG



SENARE PÅ KVÄLLEN






36 miljoner och 811 tusen! Gaaaaaaaah! :D

Ps. Jag byggde hotell på djurgården och pappa
kom på den TVÅ gånger. Sista gången blev han bankrutt! ^^
hahhahahahahahhahahaha, jag ÄGER.♥


Men ska sova nu snart, natti!



Kommentarer

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0