Hej hopp!

Moster hämtade mig sen åkte vi hem. Kom hit vid tio i tolv ungefär. Det tog ca fyra och en halvtimme att komma ner hit. ;)  Tyvärr tror jag inte att jag kan ladda upp bilder..men ska försöka..för er skull! :)
Vi har precis ätit middag. Fast jag åt ingenting för tyckte inte om maten. Illa illa. Så när jag börjar bli hungrig så tar jag nog och gör gröt. Men nu är jag på deras data. Och jag kanske får låna den lite sådär ibland. Men jag har ju sagt att det blir dålig uppdatering nu när jag är här nere. Ska nog dra till "stan" och shoppa lite imorn med moster. Har fått fickpengar av mamma och pappa så det är najjs! Men aja nu ska jag väl kolla lite bloggar sen logga ut. Barnen har inte gått och lagt sig än så ska vara lite med de och kanske natta. Vi får se. Jag kanske gör ett-två inlägg till idag. Hoppas er dag har varit bra som min. ♥
Älskar den här bilden! Haha! :D
Puss/L

Kommentarer
Postat av: Tuva

Haha det gör inget att du länkade till mig. Det är ju bara bättre!

2011-02-28 @ 19:05:16
URL: http://tuvsken.blogg.se/
Postat av: Jessika-Bloggen om allt om inget

sv: Den där bilden ser så himlans god ut asso... ;p Vill ha... x) Måste nog kika in på Cubus ngn dag och kolla efter en mysdress ;D Taack, jag tkr också att designen blev lite bättre nu (: Och tack igen för kommentaren om min kiwibild ;3 Haha... Juste, en grej till ;D Jag har länkat dig i min blogg ^__^

Är allt bra med dig idag? :]

2011-02-28 @ 19:34:51
URL: http://persiiika.blogg.se/
Postat av: Sofia

Go bild!

2011-02-28 @ 19:39:28
URL: http://marypoppinsan.blogg.se/

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0