Grym kväll med fyra coola tjejer

Nu är jag hemma, stack från mime vid två typ. Gårkvällen var sjukt mysig! Jag och "I" (vill inte att man skriver namnet så respekterar) kom dit vid fem typ då var Hilda och Helené (deras mamma) där. Mime var med Molly och hyrde film som vi kollade på. Hon trodde att bara Molly,Hilda och Mime skulle kolla på film men icke sa nicke. ;)
Men vi hade lagt kuddarna i soffan och då blev det lite fail för hon såg "I's" kudde och sen gick hon in i sitt rum så såg hon min kjol.. men lite överaskad blev hon. :D Vi spelade spel, åt thaimat, sjöng singstar, var ute, kollade på film, busringde och åt tårta! Massor han vi med! Sen sov Molly och Hilda i Julias rum och jag med mime i Hilda och Hermines rum med Isabelle i sängen under mimes. Somnade runt halv två-två och vaknade vid tio-halv elva. Åt frukost och spelade ett annat spel sen skulle "I" hem. Mime städade och fixade lite sen gick vi ut. Jag åkte som sagt hem vid två för de skulle äta lunch halv tre på någon resturang. Jag kan bara säga att vi hade en awsome kväll! ♥



Det glada födelsedagsbarnet med ett vackert smajl! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Eva

Hehe fail du skrev "I's" namn en gång... XP

2011-05-16 @ 10:10:49
URL: http://evaenvis.blogg.se/

Lämna en kommentar?<3

Namn:
Tryck här om du är lat!

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0